Красота

17 Февруари 2020

Животът днес

Диетите често са съпроводени със строги ограничения, които създават дискомфорт и излишно нервно напрежение. Затова специалистите препоръчват 5 начина, които ще ви помогнат да отслабнете, без да влизате в капана на стреса.

Кафе

Изследване, проведено в Харвардския университет, установило, че жените, които употребяват от 2 до 3 чаши кафе на ден, ускоряват обмяната на веществата си с 16%, независимо колко се хранят и дали спортуват. Кофеинът е един от проверените начини за отслабване. Той стимулира нервната система, усилва кръвообращението и дейността на бъбреците. Кафето освен това намалява и влечението към сладките продукти, затова трябва да се пие без захар.

Зехтин и мляко

Учени доказаха, че олеиновата киселина в зехтина е ефективно средство за потискане на апетита. Млечните продукти съдържат линолова киселина, която стимулира мастния обмен и помага за натрупването на мускулна маса. При обезмаслените млека обаче този ефект не се проявява.

Редовно хранене

Когато организмът продължително време не получава хранителни вещества, нивото на захар в кръвта се понижава и се появява силна потребност от нови порции енергия. В резултат апетитът и гладът рязко нарастват. Учени от университета в Мисури доказаха, че редовния прием на неголеми количества здравословна храна е добър и ефективен начин да се намалят калориите и да се отслабне. Нивото на захар в кръвта остава постоянно, което не позволява появата на силен глад.

Белтъчини преди сън

Мазнините може да се изгарят и по време на сън, когато организмът изработва хормона на ръста. Затова диетолозите съветват един-два часа преди лягане да се употребяват нискокалорични белтъчни продукти като кисело мляко, извара или ядки в ограничени количества.

Мента след хранене

Чаша ментов чай след хранене е още един начин да се отслабне без диети. Напитката стимулира изработването на стомашни сокове, което ускорява изгарянето на мазнините.

Сподели във Facebook