Диетолози от Великобритания разкриха тайната на плоския корем. Според специалистите времето, през което хората се хранят, има същото значение, както продуктите, които приемат.

Най-важно е храненето в интервала от осем часа – от 10.00 сутринта до 18.00 часа. Този режим позволява да се отслабне много по-ефективно в сравнение с диетите. Учените твърдят, че трябва да се яде само през светлата част на деня, защото вътрешните системи на организма ни са създадени да работят именно през този период. Късното хранене е много вредно, както и да се легне веднага след вечерята. Между тях трябва да има поне два часа и половина. Ако по време на сън стомашно-чревният тракт продължава да работи, това може да доведе до различни здравословни проблеми, както и да увеличена обиколка на талията. Периодът на гладуване е препоръчително да бъде между 12 и 14 часа. Това според специалистите е идеалния интервал между закуската и вечерята, гарантиращ намаляване на теглото. Желаещите да отслабнат трябва да употребяват продукти, богати на полезни бактерии, които възстановяват баланса в стомаха. А менюто да се състои от разнообразни храни, включително плодове и зеленчуци.

Сподели във Facebook