В началото на пролетта повечето жени си дават сметка, че зимата не се отразила особено добре на фигурата им и започват да спазват диети. Често обаче опитите им се обречени на провал, защо допуска някои грешки. Кои са те според специалистите:

Грешка №1

Рязкото спиране на диетата е гаранция, че ще загубите битката си излишните килограми. Започнете постепенно да добавяте в менюто си продуктите, които преди това са били забранени за вас. Излизането от диетата трябва да продължи колкото нея.

Грешка №2

Пълният отказ от въглехидрати не осигурява достатъчно гориво за изгаряне на излишните мазнини. Повече пояснения едва ли са нужни. Просто подбирайте правилните източници на енергия и се ориентирайте към т.нар. бавни въглехидрати.

Грешка №3

Употребата на обезмаслени продукти не само ви лишава от важни мастноразтворими витамини, а и ви „зарежда“ с различни химически вещества с неизвестен произход, с които производителите са заменили мазнините.

Грешка №4

Ако не употребявате достатъчно вода, организмът ви започва да се запасява с нея, като прави мастни натрупвания. Пийте не по-малко от литър и половина вода на ден.

Грешка №5

Колкото по-бързо сваляте килограмите, толкова по-бързо и ще ги върнете обратно. Това е отдавна известно правило. Ако искате спешно да отслабнете за някакво събитие, бъдете готови след това да продължите с диетата, за да съхраните резултата.

Грешка №6

Преминавайки на диета, не забравяйте, че вие сте жив човек и имате право да правите грешки. Едно парче торта не е повод да се откажете, защото не се получава. Бъдете упорити.

Сподели във Facebook