Здраве

16 Септември 2013

1602

Животът днес

CredoWeb и НЗОК стартират онлайн проучване за качеството на болничното обслужване

Много от жалбите, които постъпват в здравната каса, са свързани с качеството на болнично обслужване. Хората се оплакват от необходимостта постоянно да доплащат за нещо, от недостатъчното внимание или некачественото лечение. Понякога разбират, че диагнозата, с която са записани в болницата, е много по-тежка от реалната, за която ги лекуват.

От касата предполагат, че  възраженията, които хората имат, са много повече. Желанието да се подаде жалба обикновено се потиска от осъзнаването на факта, че лечението на пациента зависи от лекаря или клиниката, които нарушават правилата.

Затова credoweb.bg  – новата онлайн мрежа, която свързва лекари и пациенти, стартира с подкрепата на НЗОК проучване за удовлетвореността от болничното обслужване. Тя е насочена към хората, които имат лични впечатления от престоя и лечението в стационар. Всички, попълнили въпросите, участват в томбола с 10 награди – комплекти хранителни добавки от „Екофарм”, всяка на стойност 25 лв.

За нас е много важно да получим обратна връзка за качеството на медицинската помощ от хората, които са били хоспитализирани, подчертават от НЗОК. Предстои поредица от проверки в лечебните заведения, планирани са и общи посещения заедно с агенция „Медицински одит”. Тяхната цел ще бъде именно да се установи дали са спазени правата на пациентите, дали е назначена най-подходящата терапия.

Анкетата за качеството на болничното обслужване можете да намерите в credoweb.bg. Ако нямате регистрация, изберете от стартовата страница опцията „Искам да разгледам” под входа за пациенти.
 

Сподели във Facebook
Етикети: Брой 68