Здраве

16 Ноември 2015

3663

Животът днес

Д-р Петър Велев, управител на CredoWeb, Лиляна Филипова, мениджър ключови клиенти и Силвия Александрова - мениджър продажби (от дясно на ляво), се радват на престижната награда.

CredoWeb спечели награда за здравна иновация и бе обявена за лидер сред интернет платформите, свързани със здравето. Престижното отличие бе присъдено от Българската асоциация за лекарствена информация (БАЛИ) на церемония по повод 5-годишния юбилей на организацията.

„Целта на конкурса бе да отличим значими проекти и достижения в областта на общественото здраве, а конкуренцията - оспорвана“, заяви проф. Татяна Бенишева, председател на БАЛИ. Участваха иновативни лекарствени продукти, медицински изделия, хранителни добавки, софтуерни продукти, нови методики в областта на лекарствените регулации и в здравеопазването.

CredoWeb e първата социална мрежа у нас, която свързва медици, дентални лекари, фармацевти, компании, институции, пациенти и всички, които споделят концепцията за здравето като начин на живот. Създаването й е провокирано от факта, че здравето заема все по-централно място както в обществото, така и в интернет. В световен мащаб 80% от потребителите търсят информация за своето здраве онлайн.

CredoWeb e социална медия, чиято мисия е да улесни комуникацията в сферата на здравеопазването и да предостави лесен пряк достъп до експертна информация по здравни теми. Тя е бизнес платформа, която дава нови възможности за интерактивна  комуникация на здравни продукти и услуги. Платформата дигитализира маркетинга на медицинските заведения и фармацевтичната индустрия.

CredoWeb разчита на личната мотивация на всеки да се включи в платформата.

Медицинските специалисти в нея имат достъп до полезна информация и обучение. Комуникират с колеги, пациенти, институции и дискутират важни общественозначими теми. Изграждат имидж и поддържат онлайн репутацията си, като популяризират професионалния си опит и постижения. За гилдията това е шанс да си върне доверието на обществото, да защити професионалната си чест и успоредно с това да изгради нов бизнес подход в работата си, основан на качество на услугите, комбинирано с модерна презентация и комуникация.

Чрез CredoWeb потребителите имат шанс за оптимален избор на лекар, ориентирайки се по неговата активност. Те могат да комуникират с медицински специалисти, институции и организации, като ги следват, задават им въпроси и като коментират актуални теми. Откриват експертна информация за научни постижения, нови подходи в лечението и здравни новини, които  са генерирани от участниците в мрежата.

Компаниите могат да комуникират както свои продукти, така и здравни теми и проблеми, за които предлагат решение. CredoWeb e идеален инструмент за дигитален маркетинг на фармацевтичните продукти с рецепта към медицински специалисти в затворената част на платформата.

Аптеките популяризират актуални промоции, акции, консултират онлайн и получават обратна връзка от пациенти.

В платформата участват и институции като Министерството на здравеопазването, НЗОК, ИАЛ, съсловни организации като Българския лекарски съюз и Българския фармацевтичен съюз, научни дружества и пациентски организации. За тях CredoWeb e лесен начин да подобрят комуникацията със своите партньори и членове си, а и да си гарантират необходимата обществена прозрачност.

В  CredoWeb вече са се включили близо 8000 лекари, което е 1/3 от практикуващите в България. Уникалните потребители са над 130 000 месечно. 40 институции, организации, научни дружества и университети използват платформата за комуникация на своите инициативи. Няколко от най-големите фармацевтични компании вече припознаха CredoWeb като партньор в дигитализирането на своя маркетинг към лекари и пациенти.

CredoWeb вече излезе на чуждия пазар -  развива се в Австрия като тест за немскоезичния пазар.

Президентът на БАЛИ проф. Татяна Бенишева обяви, че конкурсът за здравна иновация се е провел при сериозна конкуренция

Българската асоциация за лекарствена информация е сдружение с нестопанска цел с основна дейност усъвършенстване на квалификацията, повишаване на професионалната компетентност и защита на професионалните интереси на своите членове от фармацевтичния бранш. Подпомага научноизследователската, образователната и регулаторната дейност в областта на лекарства, на медицински изделия, на хранителни добавки, козметика и значими за здравето продукти.

Сподели във Facebook