Ако искате да отслабнете, но и да задържите теглото си, бързите диети няма да ви свършат работа. Според специалистите сега е времето да започнете с грижите за фигурата си, защото лятото е близо, а банските все още са в гардероба. Как да намалите калориите без особени усилия:

1. Пийте чай и кафе без захар

Изследвания са доказали, че хората, които пият кафе без захар употребяват 59 калории по-малко в сравнение с тези, които предпочитат подсладена ободряващата напитка. Любителите на чая могат да спестят 43 калории, ако се откажат от захарта.

2. Закусвайте с овесени ядки

Фибрите подобряват метаболизма, затова овесените ядки са идеален избор за закуска. Изследване, проведено през 2015 г., установи, че овесените ядки на закуска намаляват употребените през деня калории с 31%.

3. Откажете се от газираните напитки

Подсладените газирани напитки са забранени за хората, които искат да отслабнат. Редовната им употреба увеличава калориите в дневното меню със 150.

4. Повече белтъчини

Ако наблягате на белтъчините, по-рядко ще се чувствате гладни. Ориентирайте се към продуктите, които ги съдържат, а това са яйцата, рибата и ядките.

5. Внимавайте със салатите

Салатите са много полезни и нискокалорични, но само ако внимавате какво съдържат. Не използвайте при приготвянето им бекон или майонеза.

6. Не чакайте да огладнеете

Не отлагайте обяда, докато усетите силен глад. Тогава количеството на употребената от вас храна ще бъде доста по-голямо. Спазвайте режим, хранете се по график и тогава ще можете да намалите калориите на менюто си.

7. Поддържайте кухнята си чиста

През 2016 г. американски учени доказаха, че жените, които престояват само 10 минути в мръсна кухня, употребяват 53 калории повече в сравнение с тези, пребиваващи в чисто помещение.

8. Гответе сами

Ако твърдо сте решили да отслабнете, забравете за ресторантите и заведенията, защото не можете да контролирате калориите в използваните продукти. Диетолози доказаха през 2015 г., че когато жените сами приготвят храната си, употребяват 150 калории по-малко.

9. Намалете растителните масла

Без тях не може, но намалете количеството им. Помнете, че само една супена лъжица растително масло съдържа 120 калории.

10. Не се хранете пред телевизора

Храненето пред телевизора често води до преяждане. Колкото предаването е по-завладяващо, толкова по-големи са употребените порции. През 2014 г. специалисти установиха, че хората, гледащи екшън, са изконсумирали два пъти повече храна в сравнение с тези, които са гледали не толкова интересно предаване.

Сподели във Facebook