Красота

24 Декември 2018

Животът днес

Не се стряскайте, никой няма намерение да ви препоръчва диети в празничните вечери. Но ако искате след тях отново да влезете в любимата си рокля, следвайте съветите на специалистите.

Не забравяйте за продуктите с отрицателни калории

Те могат да неутрализират вредата от обилните празнични трапези. Към тези продукти се отнасят лимонът, портокалът, грейпфрутът, зелето, морковите, целината, ябълките и др. Използвайте ги като гарнитури и ги хапвайте между отделните блюда.

Наблягайте на белтъчините

За да не качите килограмите по празниците, започнете вечерята с продукти, съдържащи нискокалорични белтъчини (пуйка, пиле, заек), а след това преминете към по-калоричните, десертите и алкохола.

Не прекалявайте със спиртните напитки

Те са много калорични, забавят обмяната на веществата и помагат за трупането на излишни килограми. Ориентирайте се към леките вина и се откажете от ликьорите, коняка и водката.

Пригответе салати от варени или сурови зеленчуци

Заменете колбасите с варено немазно месо или пилешко. Използвайте сурови зеленчуци. Колкото повече са те, толкова по-лесно организмът ще усвои излишните калории.

Осигурете си чаша зелен чай

Веднага след хранене, изпийте чаша натурален зелен чай без захар. Това ще предотврати трупането на мазнини в организма и ще гарантира бързото изгаряне на калориите.

Яжте повече плодове

Наблегнете на сезонните плодове като портокали и мандарини, а тортите заменете с плодови салати. Не пропускайте ябълките.

Кажете „не“ на майонезата

Вместо нея използвайте кисело мляко, което е най-добре сами да си направите. Ако добавите горчица и подходящи подправки, ще видите, че майонезата, която е много калорична, съвсем няма да ви е необходима.

Сподели във Facebook