Стартира кампания срещу рака на простатата
За втора поредна година Sanofi България организира кампанията срещу рака на простатата „Открито за мъжете”, като нейната цел е да повиши информираността на обществото по проблема и да повиши ранната диагностика на заболяването. Затова и слоганът на кампанията е „Проверката е висша форма на мъжественост“.
„У нас ракът на простатата е втори по честота сред новодиагностицираните злокачествени заболявания при мъжете и втората най-честа причина за смърт сред тях. Едновременно с това обаче съществува висок процент на недиагностицираност на заболяването. Тревожен е фактът, че по данни на Световната здравна организация се наблюдава тенденция към увеличаване на процента на смъртност от заболяването в България и Румъния“ – сподели проф. д-р Александър Хинев, секретар на Българското урологично дружество и национален консултант по урология.
„Като глобален иновационен лидер Sanofi разработва и предлага медикаменти за хората с простатен карцином, но едновременно с това като социално отговорна компания инвестираме и в превенция на проблема. Затова и в последната седмица на ноември осигуряваме безплатни профилактични прегледи при уролог в София, Варна, Пловдив и Плевен. Едновременно с това вярваме, че с доверието и популярността на най-успешния български плувец Петър Стойчев, който е тазгодишният посланик на „Открито за мъжете“, ще допринесем за увеличаване на информираността по този проблем в обществото“ - сподели Йерон Вайтес, генерален директор на Sanofi България.